Ontdek het geheim
van een gezonde huid


Bekijk hier ons assortiment


SHOP

GRATIS VERZENDING BOVEN € 75,00

OP WERKDAGEN VOOR 15.00 UUR BESTELD, VANDAAG VERZONDEN

BESTEL MET KORTING ONLINE

Klachtenprotocol

Bij SkinDoctor nemen we zorg serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.
U kunt er op rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Ook helpt uw klacht ons om onze dienstverlening te verbeteren.
De huidige op de website beschikbare versie van de privacyverklaring is de enige versie die van toepassing is zolang u de website bezoekt, totdat een nieuwe versie de huidige versie vervangt.

Wat moet u doen?

  1. Uw klacht kunt u per email sturen naar ref@skindoctor.nl. Omschrijft u alstublieft zo precies mogelijk uw klacht en op welke behandelingen, behandelaar, locatie en tijden deze betrekking heeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en doen ons uiterste best om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
  2. Als u er met ons niet uit komt dan brengt uw arts u in contact met de Klachtenfunctionaris van DOKh.
    De Klachtenfunctionaris van DOKh is onafhankelijk en zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht. Binnen 1 week na het bekend worden van uw klacht bij DOKh neemt de Klachtenfunctionaris contact met u op. De Klachtenfunctionaris probeert de klacht te bemiddelen als u daarvoor open staat.
  3. Komt u er ondanks de bemiddelingsgesprekken niet uit, dan ondersteunt de Klachtenfunctionaris u bij een eventuele volgende stap. Uw klacht wordt dan een geschil. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar de informatie op onze website en naar de folder u heeft een geschil met uw arts.Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van DOKh.